23. září 2015

co (ne)mám ráda na podzimu?

Tak už je tu oficiálně podzim, v půl osmé už je tma jako v pytli a je chladno, ve škole nás mučí (jen tak pro představu - včera jsme psali test ze španělštiny a češtiny, dneska z práva, zítra z psychologie a matematiky, v pátek z info, peku a angličtiny). A taky šílím z toho, že už na začátku druháku začínáme v angličtině probírat maturitní otázky -možná je to normální, ale mě to fakt děsí-, ztratila jsem Isica a to nám ode dneška zavedli pravidlo, že kdo si opakovaně ,,nepípne" u vchodu, když přijde, nebude zapsán v systému, hrozí mu N. Od začátku školy jsem si nepípla ani jednou. 
No nic. Abych se konečně dostala k tématu dnešního článku, rozhodla jsem se vám napsat mé důvody, proč (ne)mám ráda podzim. Žádný takový článek jsem tu ještě neměla a to je i možná důvod, proč se mi tak ten nápad zalíbil. U mě ale rozhodně převládá část, kde píšu důvody, proč podzim ráda nemám. Nejradši mám jaro- probouzející se přírodu, květiny a teplo.

Ještě jentak by the way, už dva měsíce čekám na fotky ze dvou focení, pak ještě na video a fotky z minulého týdne a teď taky na fotky z dnešního focení. Takže jakmile mi něco přijde, hned postuju!

Proč MÁM RÁDA podzim?
1.) Barvy. Je to nádhera, když se celá krajina slévá ve žluto-červeno-oranžových tónech. Jenže bohužel, tak vypadá je začáteční část podzimu.
2.) Oříšky a kaštany. Lískové oříšky bych mohla jíst pořád dokola a kaštany?Vždycky vzpomínám, jak jsme z nich jako děti vyráběli postavičky.
3.) Svetry. Ne nadarmo se tomuhle počasí říká ,,Sweather weather", já na svetry nedám dopustit!
4.) Halloween. Ani si neumíte představit, jak to bylo super, když jsme na Halloween byli před pár lety v Londýně. Lidé po ulici chodili v kostýmech, všude byly speciální krámky a světýlka. u nás se tento svátek sice nebere v tak velkém stylu, ale tady na vesnici, kde bydlím, se každoročně chodí průvod v maskách po domech a rozdávají se dětem sladkosti. Taky zbožňuju vyřezávání dýní a ruzné halloweenské dekorace. Je to božíí.
5.) Čaj. Sedět s dekou, s čajem v jedné a knížkou v druhé ruce, když venku řádí ošklivé počasí je další z věcí, které pro mě dělají podzim snesitelnější.
6.) Houby. Ráda houby jím i sbírám, každopádně letos to vypadá, že ani žádné nebudou.

Proč NEMÁM RÁDA podzim?
1.) Zima. fujfujfuj
2.) Déšť. Nesnáším, když prší a já mám potom všude vlhko. 
3.) Tma. To je ta nejhorší část na tom všem. Dny se zkracují a nejen, že budu jezdit do školy za tmy, ale mé příjezdy domů budou také za tmy.
4) Bahno. Jakmile pomine barevná část podzimu, všude začne tlít listí a každou chvilku šlápnu do nějaké louže nebo bahna.
5.) Žádné květiny. Další věc, co mi v době podzimu strašně moc chybí, barevné květiny.
6.) Zažloutlá tráva a prázdná pole. Všechno je holé, nic pořádného už neroste. Všude jenom samá hnědá.
7.) Škola. Ne že by mi vyloženě vadila, každopádně končí prázdniny a s ním i teplé letní počasí a nastupuje chladno, lezavo a mokro.

A co vy a vaše důvody, proč (ne)máte rádi podzim?
 A jaké je vaše nejoblíbenější roční období?


zdroj úvodního obrázku: http://40.media.tumblr.com/tumblr_m9r9wbsmIJ1rezdjko1_500.jpg

3 komentáře

  1. Řekla bych, že se můj názor shoduje snad ve všech bodech s tebou. Na jednu stranu má něco do sebe, ale na druhou zase ne (zima atd.). :D

    Musím ale říct, že se zase těším až pojedu do Primarku a na jejich krásné vánoční trhy, které následují právě na přelomu podzim/ zima.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám jeseň hrozne rada, momentálne dokonca radšej ako leto! :D Ale možno ma to rýchlo prejde, uvidíme.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm, tak to se dost shodneme - hlavně tma a bahno - FUJ!!!!

    OdpovědětVymazat

© ADELjulisova
Maira Gall