28. července 2015

OOTD&HAUL 2in1 - SUMMER SALES H&M LVL. 2

| tričko, džíny, kardigan - H&M | brýle - House | náramky - House | batůžek - sekáč | boty - Vans |

Nedávno jsem postovala článek o mých slevových nákupech v eshopu H&M (který si můžete přečíste ZDE). Doufala jsem, že mi balíček přijde už v pátek, ale bohužel jsem se nedočkala. A tak jsem s napětím myslela na pondělí a...odpoledne mi konečně přišlo to božstvo z pošty a já se hned vrhla do rozbalování, při kterém jsem se rozhodla udělat takový haul a outfit příspěvek v jednom, ať je to zase o něco zajímavější. (Nazývala bych to osvícením nad novým příspěvkem)
Dneska jsme s rodiči navštívili zoo ve Dvoře Králové, takže mi sice chvilku trvalo najít alespoň trošku vhodnou lokalitu, kde by nebyla samá zvířata a nakonec jsem vybrala takhle dřevěné pozadí.
S věcma, co mi přišly, jsem spokojená, až na rifle. Jak na fotkách sami vidíte, jsou mi minimálně o číslo větší a dost mi odstávají jak pase, tak i na nohavicích, což mě mrzí. Jinak jen tak by the way, na nohy jsem obula mé neustále zaprasené obyčejné Vansky, na záda malý ale prostorný batůžek, jako doplněk sadu náramků z Housu a brýle taktéž z Housu.

Více z outfitu v celém článku!
Kardigan - 239Kč | Skinny high waist jeans - 299Kč | Basic t-shirt - 119Kč | vše H&M







40 komentářů

  1. tie svetríky milujem , v croppe mali a ľutujem že som si nekúpila veľmi pekne vyzerajú ♥
    super outfit
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně taky právě nedám dopustit♥ Zkus eshop H&M, odtud mám tento, mají tam teď velké slevy:)
      děkuju moc za komentář!♥

      Vymazat
  2. si nádherná a veľmi ti to pristane, máš super štýl! som rada, že som po dlhej dobe našla tak kvalitnú blogerku:) good luck!

    the emthusiast

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juu děkuju moc! Ani nevíš, jak mě takové komentáře potěší♡ tobě taky good luck! A děkuju ještě jednou <3

      Vymazat
  3. Hezké úlovky! Ty rifle nejsou žádná tragédie, takhle vypadají jako boyfriend jeans, ale pokud upřednostňuješ obepnuté, tak to naprosto chápu :) A díky za hezký komentář u mě na blogu! Nechtěla by ses navzájem sledovat? :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, nejsou, akorát já si je právě kupovala s cílem úzkých džín, protože jsem tak nějak zjistila, že po třídění šatníku už žádné modré skinny nemám :D
      Není vůůbec zač! Já taky děkuju!♥
      Dobře, dávám sledování :)

      Vymazat
  4. Kočka si! Ten kardigan je skvelý a má super farbu :)
    Simimaus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů děkuju moc! ♥ to je pravda, taky se mi líbí *.*

      Vymazat
  5. Četla jsem si i článek o těch nákupech a vybrala sis opravdu skvělé kousky! :) Já mám velikost XS a přijde mi,že v H&M jsou ty velikosti spíš větší.
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!:) Já právě taky, každopádně přímo v H&M mám u XS problém se šatama a sukněma, protože s mýma 175 cm mi ve všem kouká zadek :D

      Vymazat
  6. Krásny kardigán. ♥ Ja som taký podobný skúšala v Mangu, ale vôbec mi nesedel a som maličká takže bol až moc na mňa dlhý :(

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny kardigán. ♥ Ja som taký podobný skúšala v Mangu, ale vôbec mi nesedel a som maličká takže bol až moc na mňa dlhý :(

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný outfit. Moc ti to sluší!
    Já mám moje oblíbené obyčejné boty taky pořád zaprasené. :D
    Máš moc hezký blog, líbí se mi tady u tebe. :))

    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za milý komentář, moc mě těší že se ti tu líbí♥
      To jsem ráda, že v tom nejsem sama:D!

      Vymazat
  9. Krásny outfit :D Tak jednoduchý a aj tak efektný :D
    Inak, veľmi pekný blog :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přece jak se říká, v jednoduchosti je krása!:) :D
      děkuju moc♥

      Vymazat
  10. Super outfit! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. ten přehoz je krásný! ♥ jinak Zoo v Dvoře mají nádherné prostředí!:) a ty rifle bych ani nepoznala, že jsou ti větší:)

    OdpovědětVymazat
  12. such a cool outfit! great mix of blues!

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný outfit ! :) Kdyby jsi nenapsala, že ti ty rifle jsou velké, tak bych si toho ani nevšimla :) vůbec to nejde poznat ! :)

    http://sarasvozilova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc! :) no, ono to tu tak neni videt, ale jinak je to dost:/

      Vymazat
  14. The color combo is gorgeous, reminds me of an ocean breeze. Such a fab look!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  15. Naozaj veľmi pekný outfit :) každá jedna vec sa mi veľmi páči od slnečných okuliarov po tenisky. Si prirodzene krásna a to je krásne v tomto jednoduchom outfite vidieť. Priznám sa na tie ruksaky nejak extra nie som, ale keď niekde vidím ako je super zladený, modlím sa zaň. U teba je super. Objavila som ťa len teraz, teším sa na tvoj ďalší outfit kde opäť vynikne hlave tvoja prirodzená krása ;)


    http://dominikamakarova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, děkuju moc za milý komentář a milá slova, která mě opravdu potěšila:) ♥

      Vymazat
  16. Kalhoty jsou super a cardigan má úžasnou barvu, moc ti to sluší!
    http://realmfulloflittlepleasures.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. So relaxed and stylish!
    Chichistashan.blogspot.in

    OdpovědětVymazat
  18. Great post! Love this a lot.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpovědětVymazat
  19. cute look! love it, would you like to follow each other? stay in touch!
    BLOG | BLOGLOVIN | LOOKBOOK
    x

    OdpovědětVymazat
  20. Pekný letný outfit :) Náramky sú krásne :3
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  21. Loving the casual look, your bag is cute and the long cardigan gave flare to the outfit, great style <3

    Follow for follow on Instagram, GFC, Bloglovin and Google+? :)
    Capturing Life Memoirs | http://aimeebustillo.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Skvělé kousky, moc ti to sluší :) slev na eshopu H&M jsem taky využila, mají tam hezké věci :)

    OdpovědětVymazat
  23. Moc pěkný outfit :) Ty džíny se mi líbí i tak, ale pokud se v nich necítíš, tak to úplně chápu. Na H&M e-shopu nakupuju v akcích a slevách taky. Alespoň se člověk nemusí táhnout do obchodu :D

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. skvely outfit! libi se mi ta barva cardiganu:) slusi:)

    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat

© ADELjulisova
Maira Gall