15. února 2016

Zdravé banánovo - vločkové lívance / Healthy banana - oat pancakes

Dneska tu pro vás mám další recept! Jednoduchý, zdravý a dobrý. Má oblíbená kombinace co se jídla týče. Tyhle vločkovo-banánové lívance jsou skvělou výživnou snídaní a zdobit, ochucovat a posypávat se dají na stoooovky způsobů! A hlavně při nich máte ten super pocit, že jíte takovou mňamku a ještě zdravou!
______
Today I have healthy recipe for you guys! Easy, Healthy and delicious. I love this combination.
These banana - oat pancakes are great start to new day and you can decorate it for 100 ways! And you have this amazing feeling during eating your pancakes... you eat healthy but delicious food!



CO BUDETE POTŘEBOVAT? / WHAT WILL YOU NEED?
- 50g vločkové mouky (rozmixované vločky) / 50g oat flakes -> to oat flour
- 100ml mléko/ voda/ sójové mléko / 100ml milk / water/ soya milk
- Půlka menšího banánu / 1/2 banana
- 1 vejce / 1 egg
- Špetka soli / salt
- Skořice (volitelná) / cinnamon
- * Dle chuti med, stévie.. / honey, stevia (whatever you want)
- Mixér / mixer

POSTUP / PREPARATION
Smíchejte všechny suché ingredience, zalijte mlékem (nebo zvolenou tekutinou), rozklepněte vajíčko a vezměte půlku banánu, kterou rozmašírujte a vhoďte ke směsi. Podle chuti můžete přidat med, stévii, nebo jiné sladidlo.
Všechno pořádně rozmixujte, ať je těsto a následně potom i lívanečky pěkně nadýchané. Vážně se to vyplatí, je to pak ještě větší dobrota!
Smažte na nepřilnavé pánvi, nebo s kapkou kokosového oleje. (Já vždycky vezmu papírovou utěrku, na tu naberu trochu oleje a pánvičku s tím vytřu)
______
Give all dry ingredients to bowl, add milk, egg, honey and crushed banana. 
Mix all together with mixer, after this your pancakes will be like clouds.

NA OZDOBENÍ: plátky banánu, My syrup, 80% čokoláda, ořechy, skořice (sem můžete naházet úplně všechno, co vám přijde pod ruku a máte to rádi)
______
FOR DECORATING: slices of banana, My syrup, 80% chocolate, walnuts (you can use everything you like)



Já vám už jenom popřeji dobrou chuť! Určitě mi do komentářů vědět, co říkáte na novou DIY a recepty rubriku a jestli vám to přijde jako dobrý nápad :)
______
So enjoy your breakfast! Let me know in comments how you like my idea of new section - DIY and recipes. 

Adél♥

3 komentáře

  1. Přestože se tak nějak snažím jíst zdravě už něco přes roka půl, doted jsem neměla zdravé lívance... :D Když už si řeknu, že si je dnes dám, většinou mám chut na něco jiného a nebo si do toho prostě netroufnu... :)Naštěstí ted máme jarní prázdniny a já jsem si prostě dala cíl, že se je naučím dělat.. :D Tak rovnou zkusím tvůj recept.. :)Vypadají opravdu nádherně, hned bych si dala!

    OdpovědětVymazat
  2. Podobné si robím aj ja a milujem ich! Čo mi pripomína, už dlho som si ich nerobila :)

    OdpovědětVymazat

© ADELjulisova
Maira Gall