18. listopadu 2016

Beauty focení pro sephora beauty masters

Makeup: Adéla Bartáková, Ph: Lucie Kryštofová

Ahojkyy! Dlouho jsem nepřidala nic z modelingu, tak jsem si řekla, že bych to měla opravdu, ale opravdu napravit. Vlastně celkově jsem toho moc poslední dobou nepřidávala, což mě hrozně mrzí, mám spousty nápadů, jen se mi nedaří je realizovat.. ještě teď skoro měsíc střídavě marodím, chodím do školy a vracím se večer, i přesto, že je teprve čtvrtletí, píšeme snad každý den písemky a je toho hrozně moc. Kvůli tomu, jak jsem byla nemocná, jsem nechodila ani cvičit a vlastně kromě školy -nebo zánětu močáku a antibiotikách (předtím), strašného nachlazení (teď)- nedělám skoro nic, měli by jste to vidět v mém pokojíčku, uvnitř skříně to vypadá, jako když tam vybuchla bomba. :D.
Teď ale zpátky k modelingu- ve středu jsem po dlouuuhé době byla na nějakém castingu - tentokrát pro IMG Londýn, což je jedna z nejlepších agentur na světě, najdete tam Barbaru Palvin, Gigi Hadid, Inku Williams nebo třeba Candice. Byla by to úžasná příležitost, tak mi moc držte palce prosím!♥
Taky čekám na výsledky minimálně ze tří focení a jestli čtete Cosmopolitan, teď u prosincového čísla budete mít příležitost mě tam najít.
Dvě nové fotky jsem vám chtěla ukázat i dneska, jsou z focení pro jednu šikovnou makeup artistku, která je v pro týmu Sephory, fotky fotila úžasná Lucka Kryštofová.
Budu moc ráda za jakýkoliv názor a odezvu na fotky, určitě mi dejte vědět, jak se vám líbily! :)

Adél♥


10 komentářů

  1. ty si krásna ♥ tie fotky sú brutálne

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, Cosmopolitan mám rada, skoro stále si ho kupujem :)
    Ten rúž na druhej fotke je mega!!
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi ti to sluší, krásne fotky :) na druhej fotke máš skvelý rúž ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou pěkné, i když úplně né můj styl. :)

    Jen to má vadu, takhle velikost fotky na výšku je nepřehledná. Třeba na mém notebooku se na ní nedá podívat tak, abych ji viděla celou. Což mě mrzí.

    A budu ti držet pěstičky, aby ti to vyšlo. :) Českých modelek ve světě není nikdy dost. Zvlášť když jsou pěkné a umí používat mozek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, bohužel takovéhle roztahování fotek je součástí téhle šablony, i když je nastavím malé, zpátky se zvětší :/ samozřejmě to nic neomlouvá, já moc děkuju jak za konstruktivní kritiku, tak za slova na konci💕
      Jakmile budu mít čas, plánuju blog ccelkově předělat, bohužel je to časově náročný a ten čas teď nemám:/

      Vymazat
  5. Môžeš byť tak krásna?? Práve mi sebavedomie kreslo pod bod mrazu :D

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. Oba looky se mi moc líbí :) To nude líčení má prostě vždycky něco do sebe.
    Je hezké vidět, že naše vizážistky sledují světové trendy a zapojily tak hned do líčení feathery brows :)
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat

© ADELjulisova
Maira Gall