20. listopadu 2016

Podzimní smoothie bowl

Ahojky! Vítám vás u nového článku, který, jak už je asi poznat z fotek, bude zasahovat zase spíše do takové té "tvořivější" části - je to totiž recept na jednu obměnu mé teď momentálně nejvíc oblíbené snídaně - smoothie bowl (dobře, ráno, když spěchám, jde jen o večer předem připravené smoothie), která mě jak zasytí, tak mi dodá ráno pořádný start v podobě vitaminů, které jsou v tomhle počasí obzvlášť potřeba. (Ne že bych teď neměla super hnusnou rýmu a kašel :D)
Možná vaší pozornost přitáhl i fakt, že tu mám trochu jiné fotky a taky je jich o něco víc než obvykle, je to proto, že jsem se rozhodla, že chci na blogu pracovat a povznést ho na vyšší úroveň, věnovat se pořádně tomu, co dělám a co mě baví. První jsem začala úpravou fotek, protože, alespoň podle mého, zrovna ty jsou jednou z těch nejdůležitější věcí. No a kde jinde si to trénovat, než na barevných snídaních! :)♥
Razím si takové heslo, že jestli chci blog rozvíjet v počtu čtenářů a dostat ho více do vědomí, musím zároveň s tím zlepšovat i obsah blogu -jak články, pravidelnost, tak kvalitu a vizuální stránku fotek, na kterou se snažím teď co nejvíc zaměřit, dostala jsem teď nový elán a chuť do psaní a chci toho naplno využít!
A co tedy bude potřeba na jedno vitaminové pozdimní smoothie?
ZÁKLAD:
- 1 banán (je super ho dát předem do mrazáku, aby bylo smoothie studené)
- 3/4 jablka (kousek jsem si nechala na ozdobení)
- 1/2 hrušky
- 1 lžička skořice
- 1 menší lžíce burákového másla (* to je samozřejmě volitelné, já miluju slano-sladkou chuť, kterou máslo udělá)
- 1/2 bílého jogurtu

- všechno stačí jen hodit do mixéru a pořádně promixovat, aby bylo smoothie bez kousků a všechny chutě se propojily.

NA OZDOBENÍ se dá použít úplně cokoliv! Já zvolila pár plátků jablíčka, lískové oříšky a mandle, buráky (to aby se mi doplňovaly s tím burákovým máslem), rozteklou čokoládu a sirup slaný karamel od bodylabu, který je plně dokonalý!♥ Samozřejmě fantazii se meze nekladou, takže je nejlepší si na smoothei hodit prostě všechny oblíbené mňamky.
 Já už vám můžu popřát dobrou chuť a jestli tenhle recept na smoothie zkusíte, určitě mi nezpomeňte dolů napsat, jak chutnalo! :)
Moc prosím prosím, určitě mi dejte ještě vědět, co na fotky říkáte, je to můj první pokus o úpravu v nějakém pořádném programu i nový styl fotek celkově a moc ráda bych věděla, jak fotky vizuálně působí a jestli ty hodiny studování a čekování všech možných článků a návodů alespoň mým (ne)schopnostem něco přinesly :D.
Mějte zatím všichni co nejlepší sobotní odpoledne, ať vás tahle vitaminová bomba uchrání od všech nemocí! 
Adél♥


4 komentáře

© ADELjulisova
Maira Gall