12. června 2016

Zítra Tokio?!

Páni, článek po tak dlouhé době?
Popravdě ani nevím, proč jsem tak dlouho nic nenapsala, měla jsem praxe, teď týden naprostého mučení ve škole a vůbec jsem neměla chuť, možná ani nápady.
Strašně mě to mrzí, ale na druhou stranu si říkám, že přemáhat se psát článeky, jen aby "jste něco měli" by stejně bylo k ničemu. Ale teď když píšu, tak mám z toho zase hroznou radost a chuť psát víc.

A jak má tenhle článek v nadpisu, tak už se mi blíží cesta do Tokia! Abych byla přesnější, v pondělí okolo šesté večer nám s Lenkou (kamarádka z agentury) letí dvě hoďky letadlo do Paříže, kde přestoupíme na Tokijský spoj a čeká nás skoro 12 hodinový let.

Jestli se ptáte, jak se cítím..tak se těším, každopádně jakmile na to víc pomyslím, začnu být nervózní a je mi na zvracení. Tudíž vůbec nevím, jak to brát :D
Nákupy už jsem jakž takž udělala, kufr a poházené věci po pokoji už jsou taky ve fázi balení, a tak doufám, že to všechno bude v cajku.
Přece jenom dva měsíce v Tokiu, to chce pořádně promyšlený seznam věcí co s sebou (každopádně bych potřebovala limit alespoň 1000kg, ne 23).
Jediná věc, která mě mrzí, že se vrátíme domů 15. srpna ráno a já mám 14. srpna osmnáctiny, které proběhnou v letadle. Supr čupr
Ale tak co, oslavíme to doma později. Hlavně nám držte palce, ať se s náma nezřítí letadlo. :D
A co vy, jak se máte teď před prázdninama?

Zatím se mějte krásně a čekejte už zase články!
Vaše Adél

A co jsem celou tu dobu kromě školy a praxí  dělala?
Nakupovala jsem

Jedla jsem

Fotila a pracovala

A v neposlední řadě jsem byla v Legolandu!



Žádné komentáře

Okomentovat

© ADELjulisova
Maira Gall