30. června 2016

#TOKIO Yoyogi park, ulice Harajuku a Takeshita


 Tak tady máme další týden a já jsem tu s novým, zase tak trošku cestovatelským, článkem. Jen tak pro zajímavost- včera to byly dva týdny, co jsem v Japonsku a do návratu mi zbývá už "jen" 46 dní!

S holkama se nám o víkendu nechtělo sedět doma, přece jenom, šancí na výlety moc není, volné máme jen soboty a neděle, kdy nemáme castingy, a tak jsme se rozhodly navštívit další část tohoto zajímavého města a zvolily jsme místa, která nám doporučil Sho z agentury. Původně jsme měly v plánu vzít naší novou spolubydlící Alex ještě na Shybuju, jenže nám bohužel nezbyl čas.
Brána do Yoyogi parku

Po tom, co jsem si zapomněla papír s výpiskama, jakým směrem, linkou a vůbec kam jet, což byla v metru úplná bomba, jsme se po már minutách tak nějak zorientovaly (jasně že se nikomu nechtělo pro ten papír těch 10 minut chůze vracet!) a vydaly na cestu.
Naše první zastávka vedla na Harajuku station, odtud jsme šly rovnou do krásného a hodně známého Yoyogi parku, který jsme si prošly a potom si jen rozložily deku pod stromem, snědly své toasty a našly spousty čtyřlístků. (Našla jsem je já a dala holkám, ty nenašly nic :D).

Po pořádné sváče a odpočinku, jsme se i přes dost slunné počásí odvážily se podívat do ulic Harajuku a Takeshita, které jsou známé nejen obrovským množstvím obchodů a slev (které jsme taky samozřejmě všechny omrkly- musím vám pak ukázat, co jsem si koupila v super slevě), ale také tím, že se tu pohybují lidé v barevném a často výstředním oblečení a jsou tu obchody se vším možným, šíleným, barevným a hlavně originálním. Podpatky s hlavami Barbie panenek, gorilí tenisky nebo kabelka jako popcorn? Najdete tu všechno možné.

Jestli vám už přijde nuda žít v obyčejném domě, co takhle si pořídit dům jako pro Barbie panenky?

Jsou libo NIKE boty s pizza motivem?

Dle mého jedna z nejztřeštěnějších věcí - Barbie podpatky (asi do kolekce s tím domečkem)


A kdo se cítí na něco drsnějšího, může zkusit třeba tyhle botky na platformě se cvočky.

Utahané z horka a chození po nákupech (nebojte, měli tam i normální obchody), jsme pak skončily v pizzerii (pání, jsme v Japonsku a jdeme do pizzerie) na výborné a super drahé (2000 yenů - 460 Kč!!) Margharitě a celé unavené dorazily večer domů.

Příští týden by jsme rády navštívily Tokijskou ZOO a park Ueno,dále máme na našem"visit listu" chrám Sensõ-ji, císařsky palác KOKJÓ a zahrady, rybí trh, pláž a také by jsme se rády podívaly do tokijského Disneylandu a Disneysea. Tak uvidíme, jestli nám to všechno vyjde.
Zatím se mějte krásně a jestli máte tipy na nějaká další zajímavá místa tady v Tokiu, která by jsme měly navštívit, určitě mi to dejte prosím vědět!
-Adél♥

2 komentáře

  1. Super, že takhle procestuješ svět!:) Také jsem měla možnost, ale jsem moc veliký závislák na příteli a pejskovi :D :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky :D Ty boty s barbie jsou šílené (v dobrém slova smyslu) :D
    Veronika

    OdpovědětVymazat

© ADELjulisova
Maira Gall