18. ledna 2017

by @wildmoons | Zara Meduna

Ahooj! Mám pro Vás pár fotek ze společného focení s fotografkou Zarou- insta @wildmoons, jednalo se spíš o takové jednoduché fotky, každopádně já jsem celkem spokojená a už se těším na další společnou spolupráci. Fotek je mnohem víc, než jsem do článku dala, bylo by toho fakt hrozně moc. A stejně jsem na některých vypadala, jal když mám 100kg. Tak jsem Vám vybrala pár těch podle mě nejvíc povedených a doufám, že se líbí! :)
_________
Hello there! Today I've got for you some new photos from our photoshooting with amazing photographer Zara (her instagram - @wildmoons) It's not all but it's the best from photos we took. Let me know in comments about your opinion guys :) I hope you like it! :)

Carl Lagerfield Čepka/hat


Makeup, styling, photos by @wildmoons - Zara Meduna

Adél

2 komentáře

  1. Wow, krásné fotky. Jsi hrozně moc krásná :)

    vendellie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne nádherné fotografie, neviem si vybrať, ktorú mám najradšej :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovědětVymazat

© ADELjulisova
Maira Gall