2. prosince 2015

L'Oreal Kérastase | výsledek, backstage, já v cosmopolitanu!

 šaty - N.J.Poner | vlasy - Ondřej Lukavský
Konečně mám fotky z tohohle skvělého focení pro L'Oreal Kérastase, které probíhalo už v někdy v druhé polovině června. Výsledků jsem se nemohla dočkat, ale protože vše mělo vyjít až teď na podzim, musela jsem si - a že to byla teda doba- počkat. Každopádně myslím, že výsledek stál za to! Obě fotky můžete znát z mého instagramu, tu v modrých šatech jste mohli dokonc najít i v listopadovém čísle Cosmopolitanu. Co se týče té druhé fotky... mám na ní ty nejdokonalejší šaty od sourozenců Ponerových, v kterých se jednou budu vdávat♥.
Fotili jsme v sídle L'Orealu, na Plzeňské spolu s dalšími pěti (alespoň myslím) modelkami. Fotky jsou z kolekce společenských účesů, která vznikla ve spolupráci výherců mezinárodní kadeřnické fotosoutěže Kérastase a školitelů L'Orealu. Mezi kadeřníky se našli nejen češi, ale také maďaři a slováci. Musím říct, že tohle bylo jedno z nejlepších focení, co jsem kdy měla. Super lidi, skvělá atmosféra a kdyby jste viděli, jak se o nás starali! Snídaně, večeře, oběd... prakticky všechno od salátů, sendvičů až po pizzu. A tam kde je pizza.. a ještě zadarmo.. to je přece ráj!

Tady ještě něco málo z backstage pro vás!
Opravdu nádherné, ručně šité a vyšívané šaty. Líbí se vám?

Celý tým Kérastáse a hledání té nejhezčí fotky. Tady si mezi ostatními připadám jako obr.

Jenom jsem žasla nad šikovností kadeřníků, já sama jsem ráda, že si dokážu na hlavě udělat obyčejný culík. Myslím, že Ondra odvedl s účesy dobrou práci a nejen on, ale také všichni ostatní hair stylisté.


Poslední úpravy před focením.

Více backstage fotek najdete také na facebokové stránce Kérastáse! 
Co se týče L'Orealu, ještě jsem jako modelka byla na představování jejich kolekce Redken a teď jenom doufám, že budu mít příležitost s ním ještě na něčem pracovat.

Tak co, našli jste mou fotku v Cosmopolitanu? :)

4 komentáře

  1. Moc ti to sluší a ty šaty jsou opravdu nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  2. úžasné šaty a fotky! budem strašne rada (a myslím, že nie som jediná), keď budeš pridávať viac fotiek a článkov, ktoré súvisia s modelingom:)

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera...ty šaty a účes ti strašně moc sluší :))
    -Evii <3
    Evii Journal

    OdpovědětVymazat

© ADELjulisova
Maira Gall