28. prosince 2015

OOTD - (pod)zimní procházka a navy parka♥

Navy parka - trendovo.cz | Rolák/ turtleneck C&A | skinny jeans - H&M | Boty/ boots CCC

Konečně jsem tu po dlouhé době s nějakým outfitem! Na to, že je prosinec, moc velká zima není blik, a tak jsem si na sebe vzala jen samotný rolák (děkuju Ježíšku!) a jako hlavní část outfitu tuhle úžasnou navy parku z internetového obchodu trendovo.cz (děkuju!), která je vzadu trošku prodloužená a uvnitř má teplý huňatý kožíšek, který se dá případně vyndat, takže se dá nosit jak v zimě, tak na jaře. Určitě doporučuju se podívat na jejich stránky, kde najdete bundu i v jiném barevném provedení a spousty dalšího pěkného oblečení.

Na fotkách je dobře vidět vyndavací bílý kožíšek, který má bunda v sobě. Je dokonce i v kapuci! 
Pletený krémový svetr, který je z C&A, mi přinesl Ježíšek a jsem z něj naprosto nadšená, stejně jako z těchto super bot z CCC, které jsem také našla letos pod stromečkem.

Tyto černé skinny jeans jsou u mě klasika stejně jako fotky, na kterých dělám kraviny a ksichty, tentokrát tu jsem hned s několika, které jsem si rozhodně nemohla nechat pro sebe.

Outfit je focený u nás na zahradě, líbilo se mi prostředí, které, přiznávám, navazuje spíše podzimní, než zimní náladu (proto ten popisek). Jen mě mrzí, že těch ksichtových fotek je více, než těch povedených normálních, ale i tak doufám, že se vám dnešní outfit alespoň trošku líbil.


Cítíte z této fotky alespoň trošku zimu? Já totiž vůbec ne a opravdu mě mrzí, že letos nebyla ani na ty Vánoce zase vločka sněhu. Minulý víkend jsme byli na horách v Jánských lázních a jediný sníh, který byl k nalezení, byl mokrý a těžký technický na sjezdovce. Btw stala se nám fakt divná věc, na svahu koukáme se ségrou a vidíme jejího matikáře a pár lidí od nás ze školy? Super náhoda, ne? :D

No nejsou to ty nejnejnejdokonalejší boty na světě? já říkám ANO a ještě jednou ANO. Jsou krásné, pevné a hlavně pohodlné. Jeden z dárků, který mě potěšil nejvíce.

A co vy, který dárek vás potěšil pod stromečkem nejvíce? A jak užíváte prázdniny? 

S láskou Adél♥

2 komentáře

© ADELjulisova
Maira Gall