17. ledna 2016

5 kosmetických zimních oblíbenců | 5 cosmetics winter favourites

Krásnou neděli všem! Strašně moc se chci omluvit za mou neaktivitu, za stálý vánoční design a za žádné odezvy. Bohužel jsem teď neměla vůbec čas ani na blog, ani na sebe. Po mé dvoutýdenní nemoci jsem doháněla učivo, psala pololetní písemky a nemyslela na nic jiného, než na školu. Ale teď, teď když jsem si vysvědčení ze sedmi dvojek, co mi hrozily, vylepšila na dvojky tři, nepíšeme žádné písemky a po stresech mi zbyly samé pupínky, jsem zase tady pro vás♥ 
A teď už na dnešní hlavní téma, ve kterém jsem si pro vás připravila mých 5 kosmetických oblíbenců!
___
I really want to say sorry for my inactivity guys. I had a lot of things and exams in school and I was just stressed. But now, now I am back for you with my 5 winter favourites!♥

1.) Wella luxe oil
Kéž by jsem mohla na blog dát nějaké okýnko, na které když kliknete, ucítíte vůni téhle super věcičky. Sladká, žvýkačková a úžasná! A když k tomu spojím fakt, že je tohle ten nejlepšejší olej na vlasy, jaký jsem kdy měla a že suprově zpevní a zacelí konečky..Je to prostě DOKONALOST. A jesti budete někdy shánět dárek pro mamku / ségru, myslím, že tohle jí určitě udělá radost. 
Já ho sice dostala, když jsem byla na focení pro Wellu, každopádně cena se pohybuje okolo 300,- a tohle velké 100ml balení vydrží opravdu dlouho. Koupíte ho třeba tady.
This just smells soooooo good! Like a sweet bubblegum. Amazing product for destroyed hair that really helps. Love it♥.

2.) Garnier pure 3 in 1
Jak už jistě víte, a jak už jsem párkrát psala, nejsem typ holky, co by měla hezkou pleť zadarmo a pořád se o ní musím snažit. Samozřejmě moje sestra je přesně ten typ s dokonalou pletí přírodně Grrr. Tohle je jeden z mých 3 pomocníků, které na pleť používám a jsem s ním naprosto spokojená. Můžete ho použít jako peeling, masku, nebo čistící gel. Ve všech formách mi vyhovuje a já ho jen doporučuji. Cena se pohybuje okolo 100,- a koupíte ho v každé drogerce.
Já ho každý večer používám s takovým tím elektrickým čističem, jak je na konci takový ten otáčivý kartáček..no..víte a je to super.
This is 1 of my 3 helpers for my skin. Cuz I'm not like my sister (she has amazing skin everytime) I have to care about it. This product works like peeling, mask or cleaner and it really helps. 

3.) Rimmel rtěnka v odstínu 120 Cutting Edge  |  Rimmel lipstick
Tuhle úžasnou rtěnku jsem dostala od spolužačky už více než před rokem, ale nijak mě to k ní netáhlo.. zamilovala jsem se do ní letošní podzim, hlavně do té barvy. Já sice na rtěnky moc nejsem, protože mi zvětšují moje už tak dost velké rty a to byl důvod, proč jsem dříve neměla odvahu je nosit, ale to se letos trochu změnilo a když po nějaké sem tam sáhnu, tak po téhle. Stojí okolo 70,- což je fakt málo, výdrž je taková průměrná a na to, kolik stojí, je vážně super!
I really love the colour of this rimmel lipstick. Exactly what you need for this weather.

4.) Avon šampón a kondicionér hruška s vanilkou  | Avon Shampoo and condicioner with pear and vanilla
Produkty, které jsem si oblíbila už po prvním použití a to hlavně kvůli té dokonalé vůni. Zase taková sladká vůně, která se přesně hodí do tohohle zimního období, připomíná něco z dětství a možná proto jsem si jí tak oblíbila. Vlasy nezatěžují a nezacuchávají, řekla bych takové normální produkty, ale ta vůně obojí vyšvihla úplně na jinou úroveň a já bych jí mohla spolu s tím Wella olejíčkem čuchat pořád. Feťák Adél.
Another product that really smells so good! Combination of pear and vanilla is just amazing.

Štětce z alliexpressu  |  Aliexpress makeup brushes
Určitě je všichni znáte a není to pro vás nic nového. Já si konečně objednala svou sadu a musím říct, že za ty peníze jsem teda opravdu spokojená. Já se nijak moc nemaluji, tudíž s nimi obdaruji i mamku a ségru a nechám si jich jen pár. Za mě jako člověka, který se maluje spíše příležitostně, velká spokojenost. Sada 5+5 stála nějakých 200,-.
Finally I have my makeup brushes from aliexpress and because I usually don't use a lot of makeup this is good for me.

A co vy a vaše momentální zimní oblíbenci?
And what about your winter favourites?


Adél♥


3 komentáře

  1. Presne taký istý rúž mám aj ja a tiež je úžasný. Hlavne tá farba. Ty si ďalšia ktorá len pozitívne rozpráva o tých štetcoch takže asi si ich kúpim aj ja.:) A u mňa cez zimu nesmie chýbať nejaký balzam na pery, krém na ruky a určite aj nejaký hydratačný krém na tvár.:)

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  2. mala som veľa štetcov z Ali či Ebay, no väčšina z nich mi vydržala tak rok, maximálne dva. Odišli rúčky, či chlpy. V tomto som viac stavila na kvalitu a mám štetce od Hakuro, Zoeva a Real techniques, s ktorými som veľmi spokojná :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

© ADELjulisova
Maira Gall