27. ledna 2016

Photoshooting with my sister

Možná jsem se ještě nezmiňovala o tom, že má ségra také začala s modelingem. Každopádně se zúčastnila soutěže #bePHmodel, ve které se dostala mezi první desítku a teďko už jsme v tom obě.
Někdy na podzim jsme s spolu s Domčou a fotografkou Terezou Červinkovou nafotila nějaké fotky, které vám chci dneska ukázat. Bylo to Domči první focení, ale podle mě se moc povedlo a sluší jí to všude - alespoň už víme, komu z nás to půjde líp :D.
____
Maybe I haven't told you that my sister is also model in PH models. This was her first shooting ever and as you can se..she is beautiful and amazing - much more than me, haha!
A tady je! Tohle je moje ségra - dvojče Domča, jsme hodně rozdílné a nejsme si skoro podobné..Teď má sice jiný účes něž na těchto fotkách, ale pořád je nádherná♥
__
And..there is my sister (twin) Domča! Now she has a new haircut, different from these photos..She is beautiful♥

Fotky jsou pořízené fotografkou Terezou Červinkovou.
__
Photos are taken by photograph Tereza Červinková.


Při focení v těchto krátkých tričkách byla vážně celkem kosa, já se v hlavě modlila, ať se mi hlavně nevrátí ten zánět močáku, z kterého jsem se zrovna vyléčila - naštěstí nevrátil.
__
It was really cold with these crop-tops!

Tahle fotka je jedna z mých oblíbených, dokonce jí má i ségra na instagramu (@domi.juliska). Moc se mi líbí a celkově jsem ráda, že jsme měly s Domčou příležitost nějaké společné fotky nafotit.
__
This photo is one of my favourite, My sister has it on her instagram (@domi.juliska) I really like it! And I am so glad we had an opportunity to have this photoshooting together.

Při focení jsme měly s Domčou možnost také nafotit pár fotek samostatně a tady můžete vidět jednu mojí. Doufám, že se vám líbí, mě se líbí moc. 
___
During the shooting we had an opportunity to take some photos singly, and there is one mine. Hope you like it, I like it a lot.

Focení jsme si obě moc užily, Terka je strašně milá a ochotná se vším poradit a pomoct. Z fotek máme také docela dobrý pocit a myslíme, že se docela povedly. Doufám, že jednou ségru přemluvím, aby se mnou spojila v blogu síly a přidávala vám sem i svůj modeling a také recepty (je úplný milovník zdravé stravy). No, snad jednou :)
__
We really enjoyed this shooting, Terka is really nice and helpful person. We love these photos♥ I hope one time my sister will also post some modeling articles and recipes to my blog. (She is realy big healthylife lover). We will see.

Tady ještě poslední fotka a přeju vám krásný zbytek dne. Určitě mi do komentářů napište nějaké odezvy a mějte se zatím krásně! :)
__
There is one last photo.  Let me know in coments your opinion about this article. Have a nice day! :)

Adél♥


9 komentářů

  1. wow, nádherné fotky, obe máte dobrý potenciál :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Oooo ♥♥ jste obě úplně skvělý!!! :3

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky! Obě jste hrozně fotogenické! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  4. Obom vám to veľmi pristane ! :)krásne fotky :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky se moc povedly, obě na nich vypadáte nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Recepty by byly super, obě jste krásky!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasný,dokonalý článek! Děkuju mooc, jsem ostuda že jsem si ho nevšimla dřív Duší,to já mám super a krásnou sestru dvojčátkovou!*

    Tak že bych do toho praštila a rozjela ti na blogu ten healthy lifestyle? ;)-D

    OdpovědětVymazat

© ADELjulisova
Maira Gall